فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح «مرصاد یک» به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، سردار عزیزی ، فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران، با اعلام این مطلب تصریح کرد: در اجرای طرح ‘مرصاد یک’ به مدت یک هفته و با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش در شرق استان تهران، ضمن دستگیری ۵۱۳ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف، ۵۸ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
وی در ادامه افزود: همچنین بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در جریان اجرای این طرح کشف شد که کالاهای قاچاق کشف شده شامل بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت، انواع پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، و لوازم خودرو است.
سردار عزیزی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۱۹ کیلو و ۳۱۳ گرم انواع مواد افیونی شده و ۸۳ خرده فروش و ۱۴۷ معتاد متجاهر را دستگیر کردند؛ در حوزه برخورد با اراذل و اوباش، با پیگیری و رصد دقیق پلیس، ۴۰ نفر از اراذل و اوباش معروف شرق استان تهران دستگیر و۳۰ قبضه انواع سلاح گرم از آنان کشف شد.
وی در پایان تاکید کرد: در راستای عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و بر هم‌زنندگان نظم ترافیکی در معابر شهرستان‌های شرق تهران، ۴۷۶ خودرو و ۱۱۶ موتور سیکلت متخلف توقیف شدند.
 
انتهای پیام/*