رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: شب گذشته جاده هراز به دلیل بارش شدید برف به مدت ۲ ساعت از سمت مازندان به سمت تهران با همکاری پلیس راه مازندران مسدود شد و در حال حاضر خودروها در این مسیر تردد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، ایرج کهریزی روز پنجشنبه با اشاره به زمان مسدود شدن جاده هراز اظهار داشت: از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد تا ۲ و ۴۰ دقیقه به دلیل شدت بارش برف و به منظور حفظ ایمنی رانندگان، جاده هراز مسدود شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سطح جاده به دلیل مه گرفتگی لغزنده است و شاهد پدیده مه گرفتگی در این جاده هستیم و به راننگان توصیه می شود با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در جاده های کوهستانی منتهی به استان های شمالی تردد داشته باشند.
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: برف سنگین شب گذشته با وسعت بالا مناطق جاجرود، پردیس، بومهن، رودهن، مهرآباد، گیلاوند، سربندان، دلیچای و به ویژه محور هراز را سفید پوش کرد.
کهریزی با بیان اینکه تمامی محورهای شرق استان تهران بر اثر بارندگی لغزنده است، اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) عادی و روان است و به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.
وی افزود: رانندگان سفرهای غیر ضروری را حذف کنند و در صورت الزام به سفر با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودرو با توجه به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعلام شده، در مورد تردد بین شهری اقدام کنند.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/*