امام جمعه بخش رودهن در پيام جمعه اين هفته گفت: انسان های با بصیرت، با ایمان و اطمینان و با قلبی توام با یقین همواره در راه مستقیم ثابت قدم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حجت الاسلام حسينى امام جمعه بخش رودهن در پيام جمعه اين هفته با اشاره به این که حماسه یوم الله ٩ دی نماد بصریت مردمی، عزت و استقلال و ولایت مداری مردم ایران است، تصریح كرد: انسان های با بصیرت، با ایمان و اطمینان و با قلبی توام با یقین همواره در راه مستقیم ثابت قدم هستند.
وی در ادامه افزود: اگر تاریخ ولایتمداری و ولایتپذیری و تاریخ دفاع از ولایت را مرور کنیم نخستین نامی که به چشم می خورد نام بانویی است که هر دو عالم وامدار رشادت ها ودفاع های جانانه او از حریم ولایت هست و او حضرت زهرا(س)است.
حجت الاسلام حسينى همچنین با تاکید بر این که ولایت پذیری چیزی جز اطاعت محض نیست، خاطر نشان کرد: ما هم در تاریخ انقلاب افراد متعدد و مصادیق فراوانی داریم که شجاعانه در دفاع از حریم ولایت وامام جامعه خودشان ایستادگی کردند که شهدای عزیز ما از این مصادیق هستند.
امام جمعه بخش رودهن در پایان تاکید کرد: سپاسگزار خداوند کریم هستیم که سکان کشتی این نظام و انقلاب را که حاصل خون پاک شهیدان هست به دست حکیمی بصیر و شجاع و فقیهی زمان شناس و سیاستمداری تیزهوش و عارفی زاهد سپرده که این نظام را در طوفان های پرتلاطم همواره به سلامت عبور داده است.
 
انتهای پیام/*