فرماندار شهرستان پردیس، از تحقق ۱۰۵ درصدی ثبت اشتغال در سامانه رصد طی ۸ ماهه ابتدای سال برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس، با اشاره به فعالیت هدفمند مجموعه مدیریت شهرستان برای تحقق شعار سال، از تحقق ۱۰۵ درصدی ثبت اشتغال در سامانه رصد طی ۸ ماهه ابتدای سال برای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سهمیه شهرستان برای سال جاری ۳۷۹۴ اشتغال جدید تعیین شده بود.
رضایی در ادامه بیان کرد: سال گذشته با تحقق ۷۲ درصدی سهمیه شهرستان به پایان رسید اما در هشت ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴ هزار اشتغال جدید در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم با توجه به وجود استعداد و ظرفیت های بیشتر در شهرستان، گام های بلندتری در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برداریم.
فرماندار پردیس با اشاره به حوزه هایی که بیشتر مورد حمایت قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرمانداری با همکاری ادارات مرتبط در جلسات کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری و تسهیل تولید که مستقیماً به موضوعات اقتصادی اختصاص دارند، پیگیری موارد را انجام می دهند؛ بیشترین اشتغال ها نیز در حوزه های صنعت و معدن و تجارت، پروژه های ورزشی و شهرداری ها به وجود آمده است.
انتهای پیام/*