رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان دماوند گفت: ورزش نیاز به تعامل بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی دارد تا در بخش تحقیقاتی و آموزشی و مدیریتی پاسخگوی نیاز‌های مخاطبان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، بهرام صالح نیا رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان دماوند، در خصوص تعامل با مراکز علمی تصریح کرد: در شرایط امروز، ورزش نیاز به تعامل بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی دارد تا در بخش تحقیقاتی و آموزشی و مدیریتی پاسخگوی نیاز‌های مخاطبان و جلب رضایت مردم در خصوص ورزش، همگام با سلامت و تندرستی باشیم.
صالح نیا در ادامه افزود: با فعال کردن کمیته آموزشی، علمی و پژوهشی در هیات همگانی شهرستان در راستای سیاست علمی فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیات همگانی استان تهران به دنبال این هستیم که تعامل با مرکز علمی کاربردی سوارکاری مطالعات و پژوهش‌های راهبردی جهت توسعه ورزش همگانی و دانشجویی باشیم.
وی با اشاره به این که شرایط بحرانی ویروس کرونا همه یبرنامه ها را تحت تاثیر خود قرار داده است، عنوان داشت: ورزش تعطیل نیست؛ در این خصوص نیاز به برنامه ریزی و طراحی برنامه ها جهت تشویق مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت آن در باشگاه ها و همچنین برگزاری کلاس های دانش افزایی، کارگاه ها، مربیگری و غیره به صورت آنلاین (وبینار) با کیفیت بالا و تاثیر گذار باشیم تاشرکت کنندگان بهره خوبی ببرند.
 
انتهای پیام/*