امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با ولایتمداری از آرمان‌های نظام دفاع کنیم تا از سوی دشمنان بدخواه آسیبی به انقلاب ما وارد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حجت الاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس ، روز سه شنبه در حاشیه برگزاری کاروان خودرویی بصیرت و میثاق به خبرنگاران گفت: نهم دی ماه سالروز پر افتخار به نمایش گذاشتن اقتدار ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان ما است.
وی با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سالروز یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: کاروان بصیرت و میثاق به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی بر اساس ضوابط ستاد مقابله با کرونا به شکل خودرویی در شهرهای بومهن، پردیس و فازهای مسکن مهر پردیس برگزار شد.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»  امروز با وجود دشمنانی که با خیال باطل برای نابودی ما نقشه کشیده بودند تجلی پیدا کرده و همه ما باید مراقب فتنه های دشمنان باشیم.
حسینی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ما  طی ۴۲ سال گذشته پای نظام ایستادند، اظهار داشت: مردم فهیم ما گوش به فرمان مقام رهبری و ولایت بودند و بصیرت و اقتدار خود را با حضوری پر شور در نهم دی ماه به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهرستان پردیس افزود:  پیروی از منویات مقام معظم ما را از سقوط در فتنه ها نجات می‌دهد و نقشه‌های بدخواهان نظام را  نقش بر آب می‌کند.
 
 
انتهای پیام/*