فرماندار شهرستان پردیس گفت: راه روستایی پردیس به باغکمش که به سبب تردد خودروهای سنگین حوادث زیادی در آن به وقوع پیوسته که از جمله می‌توان به ورود تریلی به خانه‌ای روستایی در ماه گذشته اشاره کرد، ساماندهی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عبدالعظیم رضایی به خبرنگاران گفت: تردد خودروهای سنگین از راه روستایی دلیل اصلی بروز حوادث بود و در این راستا مقرر شد تا مسیری جداگانه از سه راهی سنگ کبود تا کارخانه سیمان شمال توسط کارخانه احداث و خودروهای مربوط به کارخانه از این مسیر تردد داشته باشند.
وی گفت: به منظور بالا رفتن ضریب ایمنی و امنیت تردد روستائیان در این مسیر،  مقرر شد تا سه راهی سنگ کبود در مسیر روستا تا باغکمش توسط دهیاری روستا ساماندهی و بهسازی شود.
فرماندار شهرستان پردیس افزود: تعریض راه روستایی و تکمیل رفیوژ میانی جاده تا سه راهی سنگ کبود نیز توسط شهرداری پردیس با همکاری شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرایی و قیر موردنیاز پروژه نیز توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.
رضایی ادامه داد: احداث راه گریز در چند نقطه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی پلیس راه و تکمیل علائم ایمنی و خط کشی جاده تا روستای باغکمش مصوب شده است
وی افزود: تعریض و بهسازی بخش ابتدایی جاده توسط شهرداری پردیس به منظور ایمن سازی مسیر تردد روستائیان نیز در حال اجراست.
وی با اشاره به حادثه ورود تریلی به واحد مسکونی در روستای باغکمش  اظهار داشت: در سالهای گذشته اقداماتی برای ساماندهی و ایمن سازی مسیر روستایی باغکمش انجام شده بود اما حادثه ورود تریلی به منزل مسکونی نشان داد که برای پیشگیری از بروز این حوادث باید تصمیات جدی گرفته و اجرا شود.
رضایی با بیان اینکه جلسات متعددی برای رفع مشکلات راه روستایی در سنوات گذشته برگزار شده، اظهار داشت: برای پیشگیری از بروز حوادث، امنیت بخشی وتامین امنیت و سلامت شهروندان و روستائیان، اقدامات یاد شده طی نشستی مصوب و دربازه زمانی کوتاه، اجرایی می شود.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/*