رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند گفت: میزان 229 میلیون و 700 هزار تومان اعتبار برای تأمین و تعمیر ۶۲ مسکن مددجویی در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهدی شعبانی، رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند، در خصوص نشست با مسئولان هیأت عامل چهار مرکز نیکوکاری تابعه این نهاد در شهرستان تصریح داشت: کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود و در همین جهت برای تکمیل پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن مددجویی کمیته امداد استان تهران در شهرستان پیشوا، نیازمند کمک های خیران هستیم.
وی به نقش خیّران در کمک به رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت تأکید کرد و افزود: کمک های خیّران نقش تعیین کننده ای در توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد دارد.
شعبانی با بیان اینکه طبق تصمیم گیری های انجام شده، این تعداد واحد مسکن مددجویی در ۱۴ اسفندماه به خانواده های تحت حمایت متقاضی مسکن، تحویل خواهد شد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم مراکز نیکوکاری شهرستان دماوند نیز یاری رسان این نهاد برای تأمین هزینه تکمیل این پروژه باشند.
رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند به عملکرد مراکز نیکوکاری، اشاره و بیان کرد: طبق عملکرد ثبت شده در ۹ ماهه امسال خیران ۶۸۰ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان از طریق این مراکز به نیازمندان شناسایی شده کمک کرده اند که از این میزان ۳۰ درصد برای خانواده های تحت حمایت این نهاد از طریق این مراکز هزینه شده است.
وی به هزینه کرد ۲۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعتبار برای مسکن خانواده های تحت حمایت در این شهرستان، گفت: این میزان هزینه کرد برای خرید یک واحد مسکن شهری، احداث یک واحد مسکن روستایی و تعمیرات کلی و جزئی ۶۲ مسکن مددجویی در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است.
 
 
انتهای پیام/
 
انتهای پیام/*