فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: شهید سلیمانی تعهد به یک قومیت و ملیت خاص نداشت و شهادت ایشان به صورت فرا ملی و در سطح جهان اثر داشت.

روح الله عرب فرمانده سپاه شهرستان دماوند در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، اظهار کرد: شهید سلیمانی تعهد به یک قومیت و ملیت خاص نداشت و شهادت ایشان به صورت فرا ملی و در سطح جهان اثر داشت.
وی گفت: ایشان دامنه مقاومت را نسبت به استکبار و صهیونیست گسترش داد و مفهوم مقاومت را تحقق بخشید؛ دل تمام افرادی که برای شهادت‌حاج‌قاسم به درد آمد به عنوان یک مظلوم در سرتاسر دنیا خون‌خواه و مطالبه‌گر خون حاج قاسم هستند و این انسجامی بزرگ برای تفکر اسلام و استکبار سایزی می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان دماوند افزود: حاج قاسم فردی بود که برای دنیا و یا جایگاه خاصی کار نمی‌کرد، بلکه برای خدا و اسلام خدمت کرده و خداوند عزت ویژه‌ای را به ایشان عطا کرد؛ تمام دنیا ثمرات و برکات حضور حاج قاسم در تمام صحنه‌ها را دیدند از جمله حضور ایشان در سوریه و لبنان که موجب امنیت شده بود.
عرب با اشاره به اینکه خدمت به انقلاب و خدمت به مردم در کنار هم قرار می‌گیرد، بیان کرد: حضور حاج قاسم در سیل خوزستان مرهمی بود بر زخم مردم آسیب دیده، اقداماتی که ایشان مبنی بر حضور نیروهای حشدالشعبی، مدافعین حرم و موکب داران انجام داند، نشان دهنده نگاه خدمت رسانی حاج قاسم به مردم بود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم نشر و گسترش مکتب سلیمانی عنوان کرد: شهادت شهید سلیمانی مصادف شده است با دهه بصیرت، لذا اگر بتوانیم ولایتمداری و ولایت پذیری را در دستور کار خود قرار دهیم یقیناً در راه حاج قاسم قدم گذاشته ایم.
وی با بیان اینکه هیمنه پوشالی آمریکا در حمله موشکی سپاه به عین الاسد شکسته شد، خاطرنشان کرد: در همان زمان که به پایگاه نظامی آمریکا حمله شد، ناوهای آمریکایی از مرزهای ایران دور می شوند و این نشان دهنده ترس آنهاست؛ این اقدام باعث شد که دامنه امنیت در کشور ما گسترش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/*