صبح روز دوشنبه جلسه تخصصی مسائل و مشکلات مربوط به شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه، رئیس دادگستری، شهردار فیروزکوه، مدیر جهاد، سرپرست محیط زیست، سرپرست میراث فرهنگی و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تامین ماسه در محل دادگستری برگزار شد. ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در این […]

صبح روز دوشنبه جلسه تخصصی مسائل و مشکلات مربوط به شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه، رئیس دادگستری، شهردار فیروزکوه، مدیر جهاد، سرپرست محیط زیست، سرپرست میراث فرهنگی و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تامین ماسه در محل دادگستری برگزار شد.

ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در این جلسه، گفت: شرکت تامین ماسه ریخته گری بر اساس گزارش اداره حفاظت از محیط زیست یکی از واحد‌های آلاینده محسوب می شود و فرآیند جابجایی این شرکت از سالهای پیش کلید خورد، اما بدلیل کم کاری عوامل مدیریتی این شرکت و پیچ و خم های اداری در گذشته این امر تا کنون محقق نشده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه امروز شاهد همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی شهرستان بمنظور تسریع در این جابجایی با هدف رفع موانع تولید هستیم، انتظار می‌رود اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل فعلی این شرکت عزم خود را نسبت به جابجایی این شرکت تقویت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تصمیمات مهمی که امروز در این جلسه گرفته شد می بایست با جدیت از سوی عوامل مدیریتی این شرکت پیگیری شده و مشمول زمان نشود.

مهری با تاکید بر این که یکی از مشکلات این واحد صنعتی عدم وجود نقدینگی است، اذعان داشت: در جلسه اخیر با مدیرعامل بانک صادرات کشور که با هماهنگی و همراهی نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دستورات لازم در جهت اعطای تسهیلات به این شرکت اتخاذ شد و پرداخت این تسهیلات منوط به فراهم کردن مقدماتی از سوی عوامل مدیریتی شرکت تامین ماسه ریخته گری می‌باشد.