در ابتدای این جلسه، معاون آموزشی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، بر تکمیل ارزشیابی توصیفی و بارگزاری در سیدا (سامانه یکپارچه دانش‌آموزی)، طرح مداخلۀ به هنگام (بررسی وضعیت دانش‌آموزان دارای شرایط نیاز به تلاش)، بارگذاری تولید محتوای منطقه در کانال «ایمای حرفه‌ای» و ارائه چک‌لیست دانش‌آموزان تأکید کرد. جوهری‌فرد ضمن اعلام تاریخ افتتاحیه طرح […]

در ابتدای این جلسه، معاون آموزشی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، بر تکمیل ارزشیابی توصیفی و بارگزاری در سیدا (سامانه یکپارچه دانش‌آموزی)، طرح مداخلۀ به هنگام (بررسی وضعیت دانش‌آموزان دارای شرایط نیاز به تلاش)، بارگذاری تولید محتوای منطقه در کانال «ایمای حرفه‌ای» و ارائه چک‌لیست دانش‌آموزان تأکید کرد.

جوهری‌فرد ضمن اعلام تاریخ افتتاحیه طرح جابربن حیان در تاریخ ۱۸ بهمن و ترغیب به حضور فعال منطقه، از زحمات معلمان و مدیران مدارس فرشتگان و امام رضا (ع) برای اجرای طرح «مدرسۀ خوانا» قدردانی کرد.

معاون پشتیبانی با تقدیر از زحمات مدیران و معلمان مدارس بر مواردی از جمله اعلام اموال اسقاطی مدارس، لزوم ثبت صورت‌جلسات انجمن مدارس و همچنین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سامانه «همگام»، ارسال تراز مالی و پیگیری آموزش خانواده‌ها در شبکۀ شاد تأکید کرد.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن گرامی‌داشت هفتۀ شوراهای آموزش و پرورش مباحثی چون آماده نمودن مدارک و مستندات در خصوص بازدید ناظران حوزۀ وزارتی، اجرای دقیق برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آماده‌سازی غرفۀ آموزشگاه‌ها در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهدای هسته‌ای برای برپایی نمایشگاه متمرکز دستاوردها و لزوم تقسیم کار برای پاسخگویی به بخشنامه‌های ملی این حوزه را مطرح نمود.

در پایان، کارشناس حقوقی خواستار پیگیری موضوعاتی چون تشویق همکاران برای پیوستن به پویش «آجر به آجر»، نظارت بر فعالیت های آموزش و پرورش با حضور بازرسان منطقه‌ای و وزارتی، نصب سیستم ضد سرقت و رعایت نکات حفاظتی در مدارس شد.