مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان دماوند تصریح کرد: ️با اجرای طرح شهید سلیمانی از درب منازل، افراد بیمار شناسایی شده و تحت مراقبت خانگی قرار می‌گیرند و این اقدامات باعث شد که در کنار محدودیت های تردد، کشور در شرایط خوبی قرار گیرد. حیدری در ادامه افزود: […]

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان دماوند تصریح کرد: ️با اجرای طرح شهید سلیمانی از درب منازل، افراد بیمار شناسایی شده و تحت مراقبت خانگی قرار می‌گیرند و این اقدامات باعث شد که در کنار محدودیت های تردد، کشور در شرایط خوبی قرار گیرد.

حیدری در ادامه افزود: با وجود اینکه دماوند بارشهرهای همسایه را نیز به دوش می‌کشد، خوشبختانه شرایط خوبی داریم که مرهون تلاش مسئولان ومردم است؛ ️در حال حاضر با کاهش تقریبی 76 درصدی مراجعات و بستری‌ها در بیمارستان سوم شعبان مواجه هستیم و در صورت اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی،شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

و️ی اذعان داشت: در خصوص تسهیلات پرداخت شده به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا، بالغ بر ۱۲۲ مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد؛ ️در حال حاضر همه ظرفیت های موجود در کنار یکدیگر قرار دارند، اما ساده‌انگاری در این شرایط تهدید بزرگی خواهد بود.