آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، با تقدیر از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند، گفت: رفع مشکل مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل مددجویان باید در اولویت خدمات این نهاد قرار گیرد. وی از طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به نیکی یاد کرد و افزود: این گونه کارها اهمیت […]

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، با تقدیر از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند، گفت: رفع مشکل مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل مددجویان باید در اولویت خدمات این نهاد قرار گیرد.

وی از طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به نیکی یاد کرد و افزود: این گونه کارها اهمیت بسیاری دارد چون بیشتر مددجویان این نهاد توان کار کردن را دارند و نباید در بلند مدت به کمیته امداد وابسته شوند.

این مرجع تقلید ادامه داد: خدمات کمیته امداد فقط باید برای سالمندان و بیماران صعب‌العلاج استمرار داشته باشد.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی آموزش مددجویان را از نیازهای ضروری افراد تحت حمایت عنوان و اظهار کرد: در یاری‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، کیفیت خدمات را نسبت به کمیت آن تقویت کنید.

‏وی اطلاع‌رسانی خدمات کمیته امداد را ضروری و مفید برشمرد و افزود: اگر برای معرفی فعالیت‌های خود اقدام کنید دو فایده دارد؛ اول اینکه تبلیغ اسلام را کرده‌اید و دوم خیران و حامیان بیشتری پیدا می‌کنید.

آیت‌الله مکارم شیرازی کار در کمیته امداد را یک عبادت برشمرد و گفت: اگر این عبادت با دلسوزی همراه شود نه تنها مورد پسند اسلام است بلکه برکات فراوانی خواهد داشت و بلاهای زیادی را از جامعه دور می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر