سید احمد حسینی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دماوند، در خصوص وضعیت راه های این شهرستان در بارش برف اخیر تصریح کرد: شهرستان دماوند در شرق استان تهران بیشترین طول راه‌های جاده‌ای را دارد؛ بیش از ۱۲۰ کیلومتر راه بزرگراهی به صورت رفت و برگشت در این شهرستان وجود دارد. رئیس راهداری […]

سید احمد حسینی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دماوند، در خصوص وضعیت راه های این شهرستان در بارش برف اخیر تصریح کرد: شهرستان دماوند در شرق استان تهران بیشترین طول راه‌های جاده‌ای را دارد؛ بیش از ۱۲۰ کیلومتر راه بزرگراهی به صورت رفت و برگشت در این شهرستان وجود دارد.

رئیس راهداری شهرستان دماوند در خصوص تجهیزات راهدارخانه های این شهرستان اذعان داشت: ۳ باب راهدارخانه در مناطق شلمبه، آبسرد و دلیچایی وجود دارد؛ راهدارخانه آبسرد به عنوان راهدارخانه مرکزی به شمار می‌رود که چهار دستگاه نمکپاش مکانیزه، لودر و گریدر در این مکان مستقر است.

حسینی با تاکید بر این که ذخیره سازی نمک در راهدارخانه ها مجدد انجام گرفته است، اشاره داشت: در حال حاضر بیش از 5 هزار تن نمک ذخیره شده است؛ از دو شب گذشته که عملیات برف‌روبی به اتمام رسیده مجدداً ذخیره‌سازی نمک در سوله‌های راهدارخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: عدم استفاده کاربران جاده‌ای از زنجیرچرخ یکی از مشکلات جدی در این حوزه است؛ حتی یک دستگاه را ندیدیم که از زنجیرچرخ استفاده کرده باشد؛ نیاز است از تردد خودروهایی که در شرایط سخت جاده‌ای فاقد زنجیرچرخ هستند، جلوگیری شود.