طی مراسمی با حضور شاهین فتحی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، معاونین فرمانداری و سایر مسئولین اداری پردیس به صورت نمادین سه خانه هلال احمر در روستاهای شمس آباد، باغکمش و کرشت افتتاح و 12 خانه هلال دیگر در شهرستان به صورت همزمان آغاز به کار کردند. عبدالعظیم رضایی […]

طی مراسمی با حضور شاهین فتحی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، معاونین فرمانداری و سایر مسئولین اداری پردیس به صورت نمادین سه خانه هلال احمر در روستاهای شمس آباد، باغکمش و کرشت افتتاح و 12 خانه هلال دیگر در شهرستان به صورت همزمان آغاز به کار کردند.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، تصریح کرد: پردیس به عنوان شهرستانی در کشور است که تمام روستاهای آن دارای خانه هلال احمر هستند؛ این خانه های هلال احمر فعالیت ها را به صورت محلی انجام خواهند داد و جوانان با انگیزه و باهوش را جذب و ساماندهی می کنند تا در فعالیت های احتماعی حضور پیدا کنند.

وی در ادامه به حضور جوناان هلال احمر در طرح شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر گام بزرگی در غربالگری بیماران کرونایی در کشور و شهرستان پردیس برداشت؛ دامنه فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه دستگیری از نیازمندان گسترش یافته است.

فرماندار پردیس با تاکید بر این که شهرستان پردیس 13 روستای دارای دهیاری دارد، اذعان داشت: در دو روستای دیگر که دهیاری نداشتند، خانه هلال احمر افتتاح شد و پردیس اولین شهرستانی در کشور است که در تمام روستاها دارای دهیاری آن خانه هلال احمر تاسیس شد.

در ادامه این مراسم شاهین فتحی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: تا به امروز 140 خانه هلال احمر در استان تهران تاسیس شده که امروز 15 خانه هلال در شهرستان افتتاح شد و امیدواریم شاهد پویایی این دفاتر باشیم.

فتحی در ادامه افزود: خانه های هلال در راستای جلب مشارکت مردم و آماده سازی جامعه تاسیس می شوند تا مردم بتوانند مدیریت بحران را آموزش ببینند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص وظایف خانه های هلال گفت: وظیفه خانه ها آماده سازی تیم سازی تیم ها، دپو اقلام امدادی و… است و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان، بخشداران و دهیاران میتوانند با هماهنگی فرمانداران اقدامات و خریدهای لازم را انجام دهند.