ابوالقاسم ولی زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس، در خصوص افتتاح مرکز نیکوکاری در این شهرستان تصریح کرد: هفتمین مرکز نیکوکاری در شهرستان پردیس آغاز به کار کرد؛ مراکز نیکوکاری در این شهرستان می تواند تا ۲۰ مرکز افزایش داشته باشد. وی در ادامه در خصوص خدمات ارائه شده در این مرکز […]

ابوالقاسم ولی زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس، در خصوص افتتاح مرکز نیکوکاری در این شهرستان تصریح کرد: هفتمین مرکز نیکوکاری در شهرستان پردیس آغاز به کار کرد؛ مراکز نیکوکاری در این شهرستان می تواند تا ۲۰ مرکز افزایش داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص خدمات ارائه شده در این مرکز اذعان داشت: خدمات قابل ارائه در این مراکز خدمات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی، درمانی، کمک به ایتام، کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان همان منطقه‌ است.

ولی زاده در خصوص تعداد مددجویان این کمیته و خدمات ارائه شده به آن‌ها، بیان کرد: در شهرستان پردیس نزدیک ۱۱۰۰ خانوار به طور مستمر از کمیته امداد خدمات می‌گیرند؛ ۲۰۰ خانوار هم خدمات موردی دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس در پایان تاکید کرد: بیشتر خدمات موردی ما در خصوص تسهیلات، کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال و خدماتی که به نفع نیازمندان باشد، است.