سیدابوالفضل پرپنچی گفت: بر اساس آمارهای موجود طی ۹ ماهه امسال، ۶۰۵۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مورد حمایت بیمه‌های اجتماعی قرار دارند و برای این مددجویان ۸۵,۸۶۹ میلیون ریال حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است. وی گفت: همچنین بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد نیز به شرط رسیدن به […]

سیدابوالفضل پرپنچی گفت: بر اساس آمارهای موجود طی ۹ ماهه امسال، ۶۰۵۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مورد حمایت بیمه‌های اجتماعی قرار دارند و برای این مددجویان ۸۵,۸۶۹ میلیون ریال حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی گفت: همچنین بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد نیز به شرط رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای بازنشستگی برخوردار و توانمند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: د ر همین مدت زمان ۹ ماهه، ۹۵۵ کمک هزینه ازدواج با مبلغی بالغ بر ۴۷,۳۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

پرپنچی به تسهیلاتی که به زوج‌های جوان تحت پوشش امداد پرداخت می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: زوج‌های جوان علاوه بر کمک‌های بلاعوض می‌توانند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه پنج تا ۱۰ میلیون تومانی این نهاد نیز بهره مند شوند.

به گفته وی، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان تهران و با تعیین کمک برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.