مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی این نشست، ضمن تبریک دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر همچنان تداوم خواهد داشت و برای تکمیل زیرساختها قرارداد های متعدد مشارکتی انعقاد میشود. وی گفت: در پردیس در فازهای پنج، هشت، 9 و یازده تمام سرانه های […]

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی این نشست، ضمن تبریک دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر همچنان تداوم خواهد داشت و برای تکمیل زیرساختها قرارداد های متعدد مشارکتی انعقاد میشود.

وی گفت: در پردیس در فازهای پنج، هشت، 9 و یازده تمام سرانه های عمومی با توجه به افق جمعیتی ایجاد خواهد شد و پردیس اولین شهری است که در سرانه های عمومی تکمیل خواهد شد.

هدایت افزود: در فازهای جدید پردیس کلانتری، مدرسه، پارک، فضای تجاری و… احداث میشود اما وضعیت خدمات دهی به هشت بهتر از دیگر فازها بوده که مدارس جدید در حال ساخت و فضای درمانی این فاز نیز تحویل شبکه بهداشت شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: تحقق سرانه های عمومی به سرعت درحال انجام است و شرکای بسیار خوبی داریم که از فرآیند مناقصه، مباحث مالی و… گذشته و امتحان خود را پس داده اند و به طور حتم این پروژه ها از زمان بندی که در قرارداد ها اعلام شده زودتر تمام میشود.

وی اضافه کرد: امروز 6 قرارداد شامل 32 مجموعه تجاری به متراژ 30000 متر مربع و با اعتبار 3770 میلیارد ریالی، 10 واحد آموزشی با 80 باب کلاس درس با ارزش 1250 میلیارد ریالی آغاز میشود.

هدایت تصریح کرد: 5 مجموعه بوستان در 10 هکتار فضای سبز با 500 میلیارد ارزش ریالی، 4 مجتمع مذهبی با ارزش 300 میلیارد ریالی،1 مرکز درمانی با ارزش 100 میلیارد ریالی و 2 مجموعا فرهنگی 100 میلیارد ریالی ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: زمان اتما پروژه های در هر قراداد متفاوت است اما در کل تمام آنها طی 24 ماه به اتمام خواهد رسید و این 6 قرارداد ما در پایان سال 1401 تکمیل میشود.

هدایت ادامه داد: تا به امروز دو قرارداد بزرگ 1 هزار و 65 میلیارد تومانی به ثمر رسیده و حدود 650 میلیارد تومان دیگر هم تا ماه های آینده واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: 400 میلیارد تومان نیز برای خدمات روبنایی پارک، مسجد، کلانتری، درمانگاه، مدرسه و… طی منابع مالی مطمعن برای اجرای خدمات شهری تامین کرده ایم.