به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی همشرقی، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان دماوند که در مصلای نماز جمعه شهر دماوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: عامل بقای انقلاب ما همان رمز پیروزی است که عبارت است از وحدت […]

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی همشرقی، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان دماوند که در مصلای نماز جمعه شهر دماوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: عامل بقای انقلاب ما همان رمز پیروزی است که عبارت است از وحدت مردم برای اسلام‌خواهی.

وی گفت: جمهوری اسلامی ثمره خون شهیدان و صبر و مقاومت مومنان و مردم عدالتخواه ایران است، دوستداران ایران و اسلام اجازه تحریف حقایق انقلاب اسلامی را ندهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یک شهر، یک طبقه یا گروهی وابسته نبود گفت: مشارکت مردمی در انقلاب ایران از انقلاب های فرانسه، روسیه ،چین و الجزایر بیشتر بود، مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور به موقع خود در انتخابات و راهپیمایی ها از نظام اسلامی حمایت کردند.

خطیب نماز جمعه دماوند تاکید کرد: در طول سال‌های بعد از انقلاب با وجود نقاط ضعف و قوت، حرکت رو به جلو و پیشرفتهای مهمی داشته‌ایم، ما برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب نیاز به حرکت عمومی با محوریت جوانان متعهد داریم.

وی با ابراز امیدواری برای تشکیل یک دولت جوان انقلابی گفت: جهت تحقق دولت و جامعه اسلامی نیاز داریم به تحرک علمی اقتصادی بر پایه عدالت و اخلاق داریم، امیدواریم دولت آینده با ابتکارات جدید در عرصه خدمت، قدم بردارد.

وی عنوان کرد: خدمت خالصانه و بی منت به مردم باید به فرهنگ عمومی مسئولان جمهوری اسلامی تبدیل شود، مسئولی که مردمی تر و خدمتگزار تر است محبوب تر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به عدم تصویب طرح شفافیت در مجلس اظهار کرد: از مجلس انقلابی این توقع وجود داشت که به طرح شفافیت رای بدهند، کسانی که با شعار مبارزه با فساد و رانت به میدان انتخابات آمدند چاره ای جز پذیرش شفافیت ندارند.

وی افزود: مجلس یازدهم مواظب باشد از مردم کارت زرد نگیرد، هر مقدار به سمت شفافیت حرکت کنیم، جلوی باند بازی و قبیله گرایی گرفته می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم این طرح مجدداً در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود، اسم شفافیت کافی نیست، روح شفافیت باید در کارنامه نمایندگان متجلی باشد.

امام جمعه دماوند با تقدیر و تشکر از سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس به دلیل دادن رای مثبت به طرح شفافیت آرا، گفت: در خصوص شفافیت آرا باید به این نکته دقت شود که داستان حقوق های نجومی تکرار نشود، شعار شفافیت آرا داده شود ولی عملا در بسیاری از موارد استثنائات فراوانی قائل شوند که از شفافیت آرا جز نام آن چیزی باقی نماند.