عباس‌پاشا، معاون استاندار تهران در حاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی در بخش رودهن تصریح کرد: دو نقطه کلیدی در جمهوری اسلامی به عنوان جمهوریت و اسلامیت وجود داشت. وی در ادامه افزود: مردم کشور از سال ۵۷ تا به امروز در صحنه بودند و با وجود تحریم اقتصادی و تهاجم و اختلاف در منطقه […]

عباس‌پاشا، معاون استاندار تهران در حاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی در بخش رودهن تصریح کرد: دو نقطه کلیدی در جمهوری اسلامی به عنوان جمهوریت و اسلامیت وجود داشت.

وی در ادامه افزود: مردم کشور از سال ۵۷ تا به امروز در صحنه بودند و با وجود تحریم اقتصادی و تهاجم و اختلاف در منطقه و کشور، نمایندگان و خدمت گذاران ما خستگی ناپذیر بودند.

معاون استاندار تهران اذعان داشت: امسال شاهد افتتاح ۱۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان تهران شاهد هستیم؛ همچنین در شهرستان دماوند تعداد ۵۵ پروژه با بیش از ۲۲۰ میلیارد اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس پاشا در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه تا پایان دولت تدبیر و امید، شاهد اتمام گازرسانی در کل استان تهران و ۹ پروژه در شهرستان دماوند خواهیم بود؛ بر این اساس نیازمند تلاش مضاعف و مجهادت مسئولان هستیم.

وی همچنین خدمت‌رسانی را وظیفه شرعی مسئولین دانست و اظهار کرد: مسئولان در راستای پاسخگویی، شفافیت و خدمت بی منت بکوشند؛ مسئولان شهرستان دماوند در جهت حفظ اراضی کشاورزی و ایجاد زیرساخت های لازم تلاش کنند تا اقتصاد مبتنی بر کشاورزی بالنده تری داشته باشیم.