مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری این شهرستان به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: فلسفه انقلاب اسلامی ایران در آرمان های امام راحل بر پایه ارزش‌ها و معنویات بود و هر سیاستی که قرار بود در حکومت جدید اجرا شود رنگ معنویت به خود گرفته بود. وی افزود: […]

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری این شهرستان به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: فلسفه انقلاب اسلامی ایران در آرمان های امام راحل بر پایه ارزش‌ها و معنویات بود و هر سیاستی که قرار بود در حکومت جدید اجرا شود رنگ معنویت به خود گرفته بود.

وی افزود: امام‌ راحل موضوعات اقتصادی و فرهنگی را با تحلیل و تفسیر دینی به مردم ارائه کردند و این امر موجب شد انقلاب اسلامی با همدلی مردم رقم بخورد.

حیدری تصریح کرد: اگر پس از ۴۲ سال همچنان شور گذشته را در مردم مشاهده میکنیم به این دلیل است که مردم عمق آرمان ها را حس کرده و با جان و دل پذیرفتند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: بی‌شک مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات در مسیر یک حکومت وجود دارد و این دلیلی بر زیر پا نهادن اصل نظام و آرمان‌های انقلاب نخواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم نیز بار دیگر با حضور متفاوت نشان دادند که برای موضوعات اقتصادی انقلاب نکردیم و در همان زمان نیز در موضوعات فرهنگی نیز گلایه‌هایی داشتند که حکومت دچار خودباختگی شده و استقلال نداشت.

حیدری خاطر نشان کرد: همه این موضوعات سبب شد که مردم به پای انقلاب ایستاده و واقف هستند که مشکلاتی همچون اقتصادی مقطعی است.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: حضور مردم این پیام را برای سیاست‌مدارانی که در حوزه استکبار در حال نقشه پردازی برای این کشور هستند را دارد که نمی توانند با حاکمیتی که مردم پشتوانه آن است کاری کنند‌.