علیرضا زالی در جلسه مقابله با کرونای استان تهران با تاکید بر اینکه ترددهای درون شهری، برون شهری و برون مرزی در تهران باید مورد توجه قرار بگیرد اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح شهید سلیمانی و طی بازدیدهای صورت گرفته از شهرستان‌های استان تهران، پردیس، فیروزکوه و دماوند در این طرح پیشرفت مطلوبی […]

علیرضا زالی در جلسه مقابله با کرونای استان تهران با تاکید بر اینکه ترددهای درون شهری، برون شهری و برون مرزی در تهران باید مورد توجه قرار بگیرد اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح شهید سلیمانی و طی بازدیدهای صورت گرفته از شهرستان‌های استان تهران، پردیس، فیروزکوه و دماوند در این طرح پیشرفت مطلوبی داشته است.

زالی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی به اهداف ۷۵ درصدی خود رسیده است گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هزار و ۵۰۰ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و در مجموع ۲۳ درصد در بخش مراجعین سرپایی رشد داشته‌ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در خصوص ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور بیان داشت: پایین آمدن سن ابتلاء به همراه افزایش علائم ابتلاء از ویژگی بارز این ویروس جهش یافته است و پیش بینی می‌شود که این ویروس در حال چرخش باشد.

وی عنوان داشت: در آستانه خیز جدیدی از بیماری هستیم که نیازمند تحلیل آمارهای روزهای گذشته است و باید اعلام کنیم که ویروس جهش یافته مهاجم‌تر، سرایت پذیر و کشنده‌تر و بی‌رحم‌تر است.

زالی در خصوص واکسیناسیون نیز اظهار داشت: سند ملی واکسیناسیون سه هفته پیش به تصویب رسیده و پروسه آن با عدالت و رعایت انضباط اداری انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر