جشنواره فرهنگی-ورزشی شهرستان دماوند به صورت مجازی و میدانی، در بخش بانوان و آقایان، در رشته های ورزشی آمادگی جسمانی و ورزش های روزانه باهمکاری هیئت انجمن های ورزشی، ورزش در آب، تمرینات معلق، ورزش های کودکان، کراسفیت، ورزش های فکری، کتل بل، طناب زنی برگزار شد. رشته های آمادگی جسمانی و ورزش های روزانه، […]

جشنواره فرهنگی-ورزشی شهرستان دماوند به صورت مجازی و میدانی، در بخش بانوان و آقایان، در رشته های ورزشی آمادگی جسمانی و ورزش های روزانه باهمکاری هیئت انجمن های ورزشی، ورزش در آب، تمرینات معلق، ورزش های کودکان، کراسفیت، ورزش های فکری، کتل بل، طناب زنی برگزار شد.

رشته های آمادگی جسمانی و ورزش های روزانه، کراسفیت هم به صورت مجازی و هم میدانی و رشته های ورزش در آب، تمرینات معلق، ورزش های کودکان، ورزش های فکری، کتل بل، طناب زنی به صورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است داوری ها نیز به صورت مجازی و میدانی انجام شد و نفرات برتر مشخص شدند؛ مسابقات، براساس آیین نامه و مقررات رشته مورد نظر، فیلم انجام حرکت ورزشی به عنوان نمونه، انجام شد.

این جشنواره، با شعار ورزش در سبد خانوار در رشته های ورزشی فوق، با تعداد 220 نفر شرکت کننده با هدف گسترش ورزش های همگانی در میان همشهریان برگزار شد.

بهرام صالح نیا رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان دماوند ضمن تشکر و قدردانی از روسای کمیته های فوق، جهت برگزاری این برنامه ها به مناسبت دهه فجر، بیان داشت: این جشنواره در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است.

صالح نیا با بیان اینکه ورزش تعطیل نیست، اذعان داشت: هدف از برپایی اینگونه جشنواره ها، نهادینه کردن ورزش در خانواده ها حتی در شرایط کرونایی به صورت مجازی است.

لازم به ذکر است در برنامه اختتامیه دهه فجر، هیات ورزش های همگانی شهرستان، که تاریخ آن متعاقباً اعلام می گردد، نفرات برتر اعلام و احکام قهرمانی و جوایز به صورت حضوری اعلام و تقدیم می گردد.

 

انتهای پیام/*