جلیلی، سرپرست تامین اجتماعی رودهن، در خصوص فرایند حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی تصریح کرد: توقف صدور دفترچه‌های درمانی یک تکلیف قانونی‌ است که با همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد در حال انجام است. وی در ادامه افزود: در پی حذف اعتبار دفترچه‌های درمانی از تیرماه سال جاری و استحقاق سنجی بیمه‌شدگان از طریق سامانه […]

جلیلی، سرپرست تامین اجتماعی رودهن، در خصوص فرایند حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی تصریح کرد: توقف صدور دفترچه‌های درمانی یک تکلیف قانونی‌ است که با همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در پی حذف اعتبار دفترچه‌های درمانی از تیرماه سال جاری و استحقاق سنجی بیمه‌شدگان از طریق سامانه های الکترونیک، اینک امکان ارائه خدمات در بستر الکترونیک برای تمامی پزشکان و ارائه‌کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی فراهم و دفترچه‌ها حذف گردیده است‌.

سرپرست تامین اجتماعی رودهن همچنین خاطر نشان کرد: در همین راستا تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی قبلی در اختیار خود، از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.

جلیلی با تاکید بر این که دستورالعمل و بخشنامه‌های صادره در این خصوص به کلیه دستگاه‌های اجرایی و ستادی ابلاغ گردیده است، اذعان داشت: راهنمای فرآیند برنامه حذف دفترچه مجددا از سوی تامین اجتماعی رودهن به تمامی مراکز درمانی و پاراکلینیکی و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان ارسال گردیده و این شعبه آماده تعامل و رفع هرگونه ابهام و پاسخگویی به ارگانهای ذیربط است.

انتهای پیام/*