حسین شجاع، معاون خدمات شهری شهرداری، با اشاره به ادامه داشتن طرح زنده‌گیری و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در فیروزکوه تصریح کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی لازم است شهروندان ضمن مشارکت در این طرح از غذا دادن در داخل شهر به سگ ها و حیوانات بلاصاحب جداً خودداری نمایند. معاون خدمات شهری شهرداری به پیام […]

حسین شجاع، معاون خدمات شهری شهرداری، با اشاره به ادامه داشتن طرح زنده‌گیری و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در فیروزکوه تصریح کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی لازم است شهروندان ضمن مشارکت در این طرح از غذا دادن در داخل شهر به سگ ها و حیوانات بلاصاحب جداً خودداری نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری به پیام ها و تماس های مكرر شهروندان با دفتر خدمات شهری در خصوص سگ های ولگرد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تماس‌های تلفنی و پیام های دریافتی، شهروندان به وجود سگ های بلاصاحب و ولگرد در سطح شهر معترض هستند و همچنان حیوانات بدون صاحب و مزاحم، توسط پیمانکار مربوطه با نظارت و همکاری همکاران حوزه خدمات شهری شهرداری به شيوه زنده گيری از سطح شهر جمع آوری می شوند.

وی به نقش موثر شهروندان در كم رنگ شدن حضور سگ های ولگرد در سطح شهر اشاره کرد و افزود: شهروندان از غذا دادن در داخل شهر به سگ ها و حیوانات بلاصاحب جداً خودداری نموده و در صورت تمایل به غذا دهی به مکان در نظر گرفته شده خارج از شهر به آدرس نرسیده به شهرک صنعتی قدیم در مسیر منتهی به محل کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب که قبلاً با تابلو مشخص شده است، مراجعه نمایید.

شجاع خاطر نشان کرد: موضوع سگ های ولگرد تنها مشکل شهر فیروزکوه نبوده و در سطح کشور نیز مطرح می باشد و بارها اعلام داشتیم اگر طرح زنده گیری در شهر فیروزکوه اجرا و در شهر و یا بخش ارجمند و مرکزی اجرا نشود عملا اجرای طرح در شهر فیروزکوه با مشکل و شکست مواجه خواهد شد چرا که مجدداً شاهد هجوم سگ های بلاصاحب از محیط اطراف به فیروزکوه می باشیم و مرتفع نمودن آن نیاز به عزم شهرستانی دارد.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه سگ بلاصاحب و یا حبس و نگهداری آن ها به جز سگ های گله و نگهبان در سطح شهر، موارد را به شماره تماس 02176442898 اطلاع دهید.

انتهای پیام/*