علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه، با اشاره به بازدید کارشناسان حوزه مسکن معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی برای افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان ضرورت دارد. وی ضمن تشکر از مدیر کل بهزیستی استان تهران و معاونت مشارکت مردمی […]

علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه، با اشاره به بازدید کارشناسان حوزه مسکن معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی برای افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان ضرورت دارد.

وی ضمن تشکر از مدیر کل بهزیستی استان تهران و معاونت مشارکت مردمی اذعان داشت: مشارکت خیرین و همکاری بهزیستی استان تهران در خصوص اجرایی شدن پروژه ساخت مسکن معلولین و نیازمندان تحت پوشش در زمینی به مساحت 800 متر مربع در مجاورت یکی از شهرک های مسکونی استاندارد در دشت ناصر نیاز است.

عموزاده در ادامه افزود: اقدامات اولیه در خصوص مجوزات لازم از سوی شهرداری و اداره شهرسازی انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در پایان اظهار داشت: بحث مسکن افراد دارای معلولیت و نیازمندان تحت پوشش این سازمان را در این شهرستان با جدیت پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/*