شهریور، مدیر شرکت پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس با اشاره به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و دیگر اقلام دوستدار محیط زیست، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری و کاهش مصرف پلاستیک هایی که سالانه استفاده می‌شوند و معضل بسیاری برای محیط زیست ایجاد کرده‌اند، انجام شد. وی در ادامه گفت: تجزیه هر پلاستیک در طبیعت ۳۰۰ […]

شهریور، مدیر شرکت پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس با اشاره به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و دیگر اقلام دوستدار محیط زیست، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری و کاهش مصرف پلاستیک هایی که سالانه استفاده می‌شوند و معضل بسیاری برای محیط زیست ایجاد کرده‌اند، انجام شد.

وی در ادامه گفت: تجزیه هر پلاستیک در طبیعت ۳۰۰ تا ۵۰۰ سال طول می‌کشد، از این رو باید به سمتی برویم که مشارکت مردم و آموزش‌ها آنقدر قوی باشند که استفاده از پلاستیک و ظروف یکبار مصرف به کمترین میزان خود برسد.

شهریور افزود: شرکت مدیریت پسماند پیشرو و خط مقدم مبارزه با استفاده از پلاستیک است لذا موظف هستیم در این راستا گام برداریم و آموزش‌های لازم را همچون سال‌های گذشته ارائه دهیم، در این راستا توزیع کیسه‌های پارچه‌ای نیز از برنامه‌هایی بود که نیاز بود اجرا شود.

مدیر شرکت پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس در پایان تاکید کرد: نزدیک به چهار سال است که این اقدام جهت فرهنگ سازی در خصوص استفاده نکردن از پلاستیک انجام می‌شود، طی دو سال نزدیک به ۸۰۰۰ کیسه در بین مردم توزیع شده است و امسال و سال‌های آینده نیز این برنامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/*