ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده اما به دلیل بارش خفیف برف و باران سطح محور لغزنده و تردد به کندی در جریان […]

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده اما به دلیل بارش خفیف برف و باران سطح محور لغزنده و تردد به کندی در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان است اما در ارتفاعات این محور شاهد بارش خفیف برف و باران هستیم که احتیاط بیشتر هموطنان در رانندگی را میطلبد.

کهریزی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون گره ترافیکی با بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده ها شده اما تاثیری بر عبور و مرور خودروها نداشته است اما هموطنانی که قصد عبور از این محورها را دارند بدون تجهیزات زمستانه وارد این مناطق نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه خروج و ورد وسایل نقلیه غیر بومی همچنان ممنوع است، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

انتهای پیام/*