حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، تبریک مبعث رسول اکرم(ص) و اشاره به شروع دوباره جنگ نرم دشمنان علیه ایران و رهبری، اظهار کرد: دشمنان در فضاهای مجازی و حقیقی درحال تخریب جنگ نرم دشمنان جبهه استکبار اقدام به […]

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، تبریک مبعث رسول اکرم(ص) و اشاره به شروع دوباره جنگ نرم دشمنان علیه ایران و رهبری، اظهار کرد: دشمنان در فضاهای مجازی و حقیقی درحال تخریب جنگ نرم دشمنان جبهه استکبار اقدام به تحریف، دروغگویی و وارانه نمایی حقایق هستند و امروز افسران جنگ نرم جوانان ما هستند و باید از فرصت فضای استفاده کنند.

امام جمعه پردیس گفت: از صدقه غافل نباشیم عید برای همه مسلمانان است و حمایت از کمیته امداد پرورش را فراموش نکنیم صدقه هرچند کم، اثر فراوانی در آخرت انسان ها دارد.
حسینی افزود: شعبان ماه روزه و ولادت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع)، امام سجاد(ع) و روز پاسدار است و باید از امام حسین(ع) تکلیف گرایی دینی، از قمر بنی هاشم(ع) بصیرت و ولایتمداری و از امام سجاد(ع) جهاد را بی آموزیم.

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی ضمن قدردانی از کادر درمانی، بیان کرد: کادر درمان ما در این بلای همه گیر کرونا از خودگذشتگی میکنند و ما نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آنها را حمایت میکنیم.

وی با بیان اینکه معیشت مردم و پاسداری مسوولان از معیشت با بصیرت، شجاعت و کار جهادی رفع میشود، گفت: کشور ما سه درصد ذخایر معادن جهان را با نیروی بیکران جوان، شرکت های دانش بنیان و غیره را در اختیار دارد و نباید معیشت مردم اینگونه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: باید صرفه جویی و بهینه سازی هزینه های تولید و نظارت کارآمد بر کالا ها را با الگو گیری از سخنان امامانمان محقق کنیم و با رسیدگی به مدیریت واردات و صادرات را در اولویت قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه واردات بیرویه و صادرات نیازمندیهای کشور تولید داخلی نابود میکند، تاکید کرد: باید کاهش هزینه های غیرضروری ادارات سریعا رسیدگی شود زیرا مسوولی که میز و صندلیش هزینه زندگی چند خانواده میشود نمیتواند دلسوز باشد.

امام جمعه پردیس افزود: در انتخابات دولت و مجلس با بصیرت، شجاعت و کار جهادی از انتخابات حراست و زمینه انتخاباتی سالم را مدیریت کنند زیرا مجلس انقلابی چشم و امید مردم است و باید جلوی فساد ها را بگیرند.

وی بیان کرد: افراد فاقد صلاحیت نباید وارد انتخابات شوند و لز دستگاه های اجرایی و اطلاعاتی میخواهیم در مقوله تایید و رد صلاحیت ها که بر زیست مردم تاثیر مستقیم دارد محکم عمل کنند.

انتهای پیام/*