مصطفی عباسی، مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند با اعلام این خبر تصریح کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۲۸۵دمتر آبدهی ۴.۸ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد. عباسی در ادامه افزود: این تعداد چاه‌ها در […]

مصطفی عباسی، مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند با اعلام این خبر تصریح کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۲۸۵دمتر آبدهی ۴.۸ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

عباسی در ادامه افزود: این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است.

وی همچنین تاکید کرد: با انجام این عملیات از خروج ۹۵ هزار و ۴۰ متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

میدر امور منابع آب شهرستان دماوند در پایان اذعان داشت: مردم شریف شهرستان خواستاریم به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حفر چاه غیر مجاز و یا هر گونه تجاوز به بستر و حریم مجاری آبهای سطحی با شماره تلفن های 1-76316600  داخلی  115و 113 به واحد بازسی  نظارت این امور اطلاع دهند.

انتهای پیام/*