سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص وضعیت مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: به لطف خدا در سال 99 حدود چهل هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کردیم اما حدود 12 هزار واحد در دوبخش 6 هزار تایی در اوایل سال 99 آغاز شد که در بخش اول به دلیل کمبود واحد در […]

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص وضعیت مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: به لطف خدا در سال 99 حدود چهل هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کردیم اما حدود 12 هزار واحد در دوبخش 6 هزار تایی در اوایل سال 99 آغاز شد که در بخش اول به دلیل کمبود واحد در ابتدای سال شروع و حدود یکسال و نیم دیگر به اتمام میرسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: 6 هزار واحد دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی های پایین و معارض روبرو شده بودند که با اقاله اسناد از پیمانکاران بدعهد و کم کار به پیمانکاران فعال تحویل داده شد که طبیعتا اتمام این تعداد واحد به سال 1400 موکول شده است.

هدایت افزود: کار ساخت حدود 700 واحد مسکونی در فاز 11 به دلیل قرار گرفتن در محدوده و زیر دکل های فشار قوی برق متوقف شده بود که با جا به جایی این دکل ها در اواسط سال 99 کار ساختشان آغاز و به زودی به اتمام میرسد.

وی در خصوص اتمام پروژه های مسکن مهر پردیس، بیان کرد: بخشی از واحدها در خردادماه و باقی واحدها نیز تا پایان کار دولت به اتمام میرسد تا پرونده مسکن مهر پردیس با پایان دولت بسته شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص متروی پردیس گفت: بخش کمی از مترو پردیس در مناطق تحت نظارت محیط زیست و منابع طبیعی قرار داشت که باید مجوز این ادارات اخذ میشد.

هدایت دامه داد: خوشبختانه با دستور محکم و قاطع معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور این پرونده در مراحل اخذ مجوز است و پس از دریافت این مصوبه که با کلیات آن موافقت شده کلنگزنی مترو را انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قرارگاه خاتم النبیاء کارهای آماده سازی و تجهیز کارگاه را انجام میدهد اما با توجه به شرایط موجود کلنگزنی مترو به سال بعد موکول شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص وضعیت پروژه های اقدام ملی پردیس، اذعان کرد: پروژه مسکن لقدام ملی در پردیس در کشور پیشرو است و متقاضیان طی دو مرحله 80 میلیون تومان آورده خود را واریز کردند و کار با سرعت خوبی در بخش های آماده سازی، زیرسازی، اجرای شبکات آب و فاضلاب و ساخت واحدها پیش میرود.

هدایت تصریح کرد: از 13 هزار واحد اختصاص یافته اقدام ملی به پردیس حدود 2 هزار و 100 واحد در بخش ثبت نامی و باقی واحدها با واگذاری اراضی به تعاونی های مسکن ساخته میشود.

وی با بیان اینکه این زمین ها با شرایط طرح اقدام ملی به تعاونی ها واگذار شده، تاکید کرد: امیدواریم کار سفت کاری 2 هزار و 100 واحد ثبت نامی اقدام ملی را تا پایان شهریور ماه به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: کار آماده سازی ساخت تصفیه خانه شماره دو پردیس توسط قرارگاه خاتم النبیاء در حال اجرا است و تلاش میکنیم طی روزهای آینده کنلگزنی آن را هم انجام بدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/*