سرهنگ بهزاد عبديان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص این پرونده، تصریح کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف كيف قاپي و گوشي قاپي با تهديد سلاح سرد در “پرديس” پي گيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران كلانتري فاز8 قرار گرفت. سرهنگ عبدیان در ادامه افزود: بررسي […]

سرهنگ بهزاد عبديان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص این پرونده، تصریح کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف كيف قاپي و گوشي قاپي با تهديد سلاح سرد در “پرديس” پي گيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران كلانتري فاز8 قرار گرفت.

سرهنگ عبدیان در ادامه افزود: بررسي هاي علمي ماموران کلانتری فاز8 به سرنخ هايي رسيد كه منجر به شناسايي 2 عامل اصلي اين سرقت ها شد و پليس با هماهنگي مقام قضايي و در اقدامي غافلگيرانه اين متهمان را دستگير كردند.

وی با اشاره به این که متهمان در برابر شواهد و ادله موجود تاكنون به 3 فقره سرقت به عنف گوشي و كيف قاپي اعتراف كردند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگيرشده پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان پرديس در پایان تاکید کرد: از شهروندان میخواهیم ضمن توجه به هشدارهاي پليسي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طريق تلقن 110 موضوع را به پليس گزارش کنند.

انتهای پیام/*