ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در جلسه هیات اجرای بخش مرکزی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تصریح کرد: صیانت از حقوق نامزدها و هم چنین آراء مردم یکی از وظایفی است که اعضای هیات اجرایی باید خود را ملزم به آن بدانند و برای تحقق آن تلاش کنند. وی اظهار داشت: […]

ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در جلسه هیات اجرای بخش مرکزی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تصریح کرد: صیانت از حقوق نامزدها و هم چنین آراء مردم یکی از وظایفی است که اعضای هیات اجرایی باید خود را ملزم به آن بدانند و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی اظهار داشت: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که اعضای هیات اجرایی باید بستر را برای تحقق آن فراهم کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، در همین راستاجلسات و نشست های مربوط به انتخابات۱۴۰۰ می بایست بصورت مستمر تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه داشته باشد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه اذعان کرد: اقدامات و عملکرد مسئولین همواره مورد ارزیابی مردم قرار دارد و هر گونه نقص را متوجه می شوند، از این رو می بایست با رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود .

وی با اشاره به قرار گرفتن روستاها در ریل توسعه گفت: حضور افراد قوی، توانمند، صاحب صلاحیت نقش مهمی در این فرآیند دارد و باید در سبد رای مردم انواع و اقسام تخصص‌ها وجود داشته باشد زیرا این مهم در تصمیم‌گیری‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام/*