شعبانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند، در این خصوص گفت: با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و اهمیت موضوع معیشت نیازمندان، ستاد اطعام مهدوی در قالب ایران همدل تشکیل شد. وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم به همت تمامی همکاران این اداره، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت […]

شعبانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند، در این خصوص گفت: با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و اهمیت موضوع معیشت نیازمندان، ستاد اطعام مهدوی در قالب ایران همدل تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم به همت تمامی همکاران این اداره، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، همچنین اصناف، سازمان‌ها و نهادها، دانشگاه‌ها، موسسات خیریه، نیروی انتظامی و غیره یک بار دیگر عزم ملی در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل- اطعام مهدوی اجرایی کنیم.

شعبانی همچنین خاطرنشان کرد: سال گذشته علیرغم وجود بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی برای تمام اقشار جامعه، خوشبختانه خیران با مشارکت فعالانه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، این اداره که خانه محرومین و نیازمندان می‌باشند را همراهی کردند و در کنار این نهاد به کمک نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت آمدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند در پایان تاکید کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 6037997950023664 واریز کنند یا به صورت حضوری در دفتر کمیته امداد این شهرستان مراجعه کرده و کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

انتهای پیام/*