شریف‌آهی، شهردار آبسرد، در خصوص وضعیت آبسرد تصریح کرد: با توجه به سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا، اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهر آبسرد باید با هرگونه برگزاری مراسم و تمع در این شهر با جدیت برخورد نمایند. وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه طبق گزارش مرکز بهداشت و درمان آبسرد طی […]

شریف‌آهی، شهردار آبسرد، در خصوص وضعیت آبسرد تصریح کرد: با توجه به سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا، اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهر آبسرد باید با هرگونه برگزاری مراسم و تمع در این شهر با جدیت برخورد نمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه طبق گزارش مرکز بهداشت و درمان آبسرد طی ماه‌های بهمن و اسفند شرایط پایدار و سلامت در شهر آبسرد برقرار بوده است.

شریف آهی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه با فرارسیدن عید نوروز و انجام دید و بازدیدها و مسافرت نوروزی مجدد شهر آبسرد وضعیت قرمز را رد کرده و سیاه است.

شهردار آبسرد اذعان داشت: برای مقابله با این شرایط کنترل و نظارت دستگاه‌های مسئول از قبیل کلانتری، بهداشت، شهرداری ضروری است و همچنین در این مسیر همکاری امامان جماعت، هیئت امناها و بسیج بسیار راهگشا است.

وی در پایان تاکید کرد: به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی این جلسه و جلسات بعدی در شهرداری آبسرد در فضای باز برگزار گردید و همچنین در این جلسه بعد از رایزنی‌ها موارد مهمی مصوب گردید و پیاده نمودن مصوبات آن با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/*