مهرداد حنیفی، شهردار رودهن در این خصوص اظهار داشت: پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی توسط شهرداری جهت تصویب به شورا ارسال شده که با موافقت شورا این امر اجرایی می شود‌؛ با توجه به تورم اقتصادی، مشکلات معیشتی لازم است توجه ویژه به این صنف گردد تا بدون دغدغه به مردم خدمات ارائه دهند. […]

مهرداد حنیفی، شهردار رودهن در این خصوص اظهار داشت: پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی توسط شهرداری جهت تصویب به شورا ارسال شده که با موافقت شورا این امر اجرایی می شود‌؛ با توجه به تورم اقتصادی، مشکلات معیشتی لازم است توجه ویژه به این صنف گردد تا بدون دغدغه به مردم خدمات ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: ۲۵۸ تاکسی درون شهری در ۱۲ ایستگاه به مردم خدمات می‌دهند که جهت رفاه و تشویق روحیه مسافران و رانندگان ایستگاه‌ها شستشو و رنگ‌آمیزی خواهد شد؛ از این تعداد تاکسی ۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده‌اند که ۱۳ دستگاه آن نیاز به تعویض دارند و تنها ۷ دستگاه فرسوده تعویض و نوسازی شده‌اند.

حنیفی خاطرنشان کرد: جهت توسعه، افزایش خطوط و ارائه خدمات بهتر به مردم ۳۰ دستگاه تاکسی دیگر مورد نیاز است که درصددیم این تعداد تاکسی را تأمین کنیم؛ ارائه خدمات بهتر به مسافران با ۶ ایستگاه جهت استقرار اتوبوس جانمایی گردیده است که به‌زودی فعالیت در این ایستگاه‌ها شروع خواهد شد.

انتهای پیام/*