به گزارش پایگاه خبری همشرقی، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با بیان این مطلب فوق تصریح کرد: در بازدید از بیمارستان الغدیر، وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و نیاز مبرم شهروندان به خدمات بیمارستان دولتی به صورت کامل تشریح شد. رضایی همچنین خاطرنشان کرد: با ارائه این گزارش ها به معاون اول و پیگیری […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با بیان این مطلب فوق تصریح کرد: در بازدید از بیمارستان الغدیر، وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و نیاز مبرم شهروندان به خدمات بیمارستان دولتی به صورت کامل تشریح شد.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: با ارائه این گزارش ها به معاون اول و پیگیری های معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور، آقای جهانگیری نیز خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستور انجام اقدامات لازم برای تامین اعتبار و راه اندازی بیمارستان را صادر کرده اند.

گفتنی است فرماندار پردیس اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده و دستور مساعد معاون اول رئیس جمهور، راه اندازی فاز نخست بیمارستان خیرساز الغدیر در اسرع وقت انجام و شهروندان از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

قابل ذکر است که ساختمان بیمارستان الغدیر توسط خیران و در ۲۴ هزار و پانصد متر مربع بنا شامل پنج طبقه و ظرفیت ۱۶۰ تخت خواب و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد احداث شده است که فرایند واگذاری بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران انجام شده است و امکان بهره‌برداری از فاز یک بیمارستان شامل بخشهای اورژانس، درمانگاه های تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی در صورت تامین اعتبار میسر خواهد بود.

انتهای پیام/*