جنایت‌های سازمان مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب تاکنون علیه ملت ایران ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، معصومه اصطلامی، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: ۲۸ خرداد مصادف با عملیات مجاهدین خلق در سال ۶۷ در اشغال بخش‌های از ایران، بهانه‌ای برای مرور بر جنایت مجاهدین خلق در سال‌ پایانی جنگ است؛ در سال ۶۷ مسعود رجوی با تحریک و تجهیز صدام و در آرزوی واهی اشغال تهران، تقلایی برای ایراز وجود داشت؛ در این سال سه عملیات جنایت‌بار سازمان مجاهدین خلق علیه مردم کشوری که خود را از آن می‌دانستند، با حمایت ارتش بعث عراق و صدام انجام شد که عملیات فروغ جاویدان بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ انجام شد و همین نکته نشان از خباثت این سازمان نسبت به ملت ایران دارد.

قدری مطالعه و جستجو در خصوص این سه عملیات که به ترتیب به نام‌های آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان عملیاتی شد، نحوه اجرا، زمان و چگونگی اجرا آن مهر تائیدی بر خائن بودن اعضای این سازمان و در راس ان مسعود رجوی است.

در عملیات آفتاب که در روز ۷ فروردین ۱۳۶۷ انجام شد، در روز ۸ فروردین نیروهای مجاهدین عقب‌نشینی کردند و در عراق به جشن، شادی و پایکوبی پرداختند در حالیکه خون بسیاری از جوانان این مملکت را بر زمین ریختند و بسیاری از مردم بی‌گناه این کشور را شهید کردند! این چه نشانی از دوستی و نوید آزادی است که با خونریزی مردم بیگناه آغاز می‌شود؟ آن چه که امروز نیز در فتنه‌های اخیر در کشور نیز به وضوح مشاهده می‌شود، نوید آزادی با ریختن خون مردم بی‌گناه!

نکته قابل تامل این است که تا اواسط سال ۱۳۶۶، منافقین تنها قادر بودند به پایگاه‌های نظامی مرزی ایران حمله کنند که تاثیر چندانی در روند جنگ نداشت اما عملیات‌های سال ۱۳۶۷ در زیر چتر حمایتی صدام و رژیم بعث عراق منظم‌تر و قدرتمندتر از گذشته انجام شد تا ابراز وجودی برای منافقین در تاریخ کشور باشد که در تحقق شعار بلندپروازانه خود نیز ناکام ماندند؛ این سیر ناکامی‌ها همچنان ادامه دارد…

روش منافقین در اجرای این عملیات‌ها، اقدام به جاسوسی از رزمندگان ایران گاهاً اوج خباثت، دشمنی و بدخواهی این سازمان را نمایان می‌کند؛ پوشیدن لباس رزمندگان ایرانی و خبر گرفتن از نیروها، تهدید فرمانده گردان برای فشار در جهت عقب‌نشینی یا تسلیم شدن نیروها، نام بردن فرماندهان در عملیات‌های سال ۶۷ نشان می‌دهد چرا نام این سازمان به منافقین در بین ایرانی‌ها شناخته شده است.

هر چند در این سه عملیات با شعارهای واهی «امروز مهران، فردا تهران»، «مهران به جای فاو» و غیره مسعود رجوی و سازمان مجاهدین خلق ناکام ماندند ولیکن روایت جنایت این سازمان در این روزها خالی از لطف نیست.

جنایتی که سازمان منافقین همچنان بعد از گذشت ۴۰ سال و اندی از پیروزی انقلاب اسلامی، در حق مردم ایران روا می‌دارد! شعارهایی برای آزادی ایران، نجات مردم ایران و غیره همچنان از سوی این سازمان خبیث شنیده می‌شود؛ هرچند حنای این جریان دیگر برای مردم ایران رنگی ندارد!

چنان کینه و دشمنی در این سازمان نسبت به مردم ایران ریشه دوانده که هنوز با نیروهای از کارافتاده، پیر و فرسوده دست به اقداماتی کورکورانه علیه ملت ایران می‌زنند؛ هرچند ناامید از موفقیت هستند ولی شکست هر باره در مقابل اقتدار ملت ایران که هر سال این اقتدار افزون می‌گردد، بر نفاق و کینه این سازمان می‌افزاید.

امروز مردم ایران با بصیرت و هشیاری دست خون‌آلود منافقین را در پس پرده هر توطئه و جنایتی علیه مملکت اسلامی خود تشخیص می‌دهند؛ روایت جنایت این سازمان هیچگاه از یاد این ملت نخواهد رفت، جنایتی که هر بار خون بیشتری از مردم این سرزمین بر زمین می‌ریزاند و نشان دیگری از دشمنی این سازمان نسبت به مردم کشور در تاریخ ثبت می‌شود.

مردم ایران سال‌ها است یاد گرفته‌اند هر زمان سرکرده این گروهک تروریستی زبان به سخن می‌گشاید چگونه بر دهان آن بکوبند تا صدای مشمئزکننده نفاق آنها در نطفه خفه شود!

 

انتهای پیام/*