ما ملت امام حسینیم و جز با شکافتن سینه ما نمی‌توان عشق حسین (ع) و اهل بیت (ع) را از سینه ما بیرون کشید...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، معصومه اصطلامی، فعال رسانه‌ای، در یادداشتی نوشت: با شروع محرم و مراسم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و با توجه به اغتشاشات پائیز سال گذشته پویش جدید براندازان و معاندین جمهوری اسلامی -که بهتر است بگوئیم معاندین دین و اسلام و در نهایت معاندین خدا- به راه انداخته که به اصطلاح عزاداری امام حسین (ع) را از زیر این پرچم دور کنند!

پویش «سیاه نپوشیم» پویشی پر از تناقض و تضاد است؛ با قدری تامل در رفتار و گفتار براندازان می‌توان دریافت که اساس مشکل این قوم نه با جمهوری اسلامی، نه با مشکلات اقتصادی کشور، نه با ولایت فقیه، نه با سپاه و غیره است بلکه اصل مشکل این جماعت اسلام و خداست! در جشن عید غدیر امسال این جماعت فریبکار دم از عزای نشستن برای کشته‌شدگان اغتشاشات می‌زدند و شادی را برای مردم این سرزمین حرام می‌دانستند، اکنون به یاد شاد بودن مردم ایران افتاده و دلسوز ملت عاشق امام حسین (ع) شده‌اند که مردم ایران نباید همیشه عزادار باشند!

دریغ از اینکه در این چند روزی که از محرم امسال گذشته است به شخصه کسانی را دیده‌ام که انتقادات بسیاری به مسئولین نظام جمهوری اسلامی دارند، از وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه ناراضی هستند، فشار بسیار تحمل می‌کنند ولی عزاداری برای امام حسین (ع)، نذری دادن برای شش ماهه اباعبدالله (ع)، گریه بر اهل بیت (ع) را کنار نگذاشته‌اند چرا که گوشت و پوست و خون ملت ایران با حسین (ع) و اهل بیت ایشان عجین شده است!

آنها می‌خواهند ملتی که قرن‌هاست با گریه در عزاداری حسین (ع) خود و فرزندان خود را تربیت کرده اکنون از این باور خود دست بکشد! به قول مقام معظم رهبری اینها در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شوند! معاندین نمی‌دانند با چند فراخوان، هشتگ و توئیت کردن چند جمله درباره عزاداری سالار شهیدان نمی‌توانند این ملت امام حسینی را از این خانواده سراسر مهربانی دور کرد، مگر با شکافتن سینه ما بتوانند عشق حسین (ع) را از سینه ما بیرون کنند که در این هم تردید است چون روح و جسم ما فدایی حسین (ع) است.

آنها نمی‌دانند این مردم حتی به قدر نصب پرچم کوچکی بر در خانه خود به عزای حسین (ع) و اهل بیت (ع) او می‌نشینند … چطور می‌توان این عشق را از این ملت گرفت؟

همانطور که در اغتشاشات اخیر دم از درد مردم در حوزه اقتصادی و معیشت می‌زدند، دم از آزادی زن می‌زدند، دم از دلسوزی برای مردم ایران می‌زدند و در نهایت عیان شد درد آنها به زنجیر کشیدن و بهره‌کشی از زن برای رسیدن به اهداف شوم و پر از نجاست آنها بود، امروز نیز دم خروس آنها بیرون زده که جلوی امام حسین (ع) و پرچم سیاه حسین (ع) ایستاده‌اند، پرچم عزای حسینی را به آتش می‌کشند و به عزاداران حسینی توهین می‌کنند، دریغ از اینکه هر که با آل علی(ع) درافتاد ورافتاد!

هر چند من چنان به مهربانی پسران فاطمه (س) ایمان دارم که حتی این جماعت را هم مورد لطف و هدایت خود قرار خواهند داد!

و جالب این است تا چند ماه پیش جار می‌زدند «عیسی به دین خود، موسی به دین خود»، «من عقیده خود را در پوشش دارم» و از این نمونه حرف‌های بی‌پایه و امروز شاهد هستیم بر ملتی می‌تازند که در راه عقیده خود قدم برمی‌دارد، برای باور خود نذری می‌دهد و برای عشق خود سیاه می‌پوشد … عقیده شما باید مورد احترام باشد و عقیده ما مورد توهین قرار گیرد؟ هر قدر که برای خود در انتخاب عقیده صاحب حق هستید، به همان میزان برای من نیز باید در انتخاب عقیده و باور خود و عمل به آن باید ارزش و احترام قائل شوید! در این رفتار شما به وضوح دیکتاتوری و زورگویی نمایان است، فقط قدری تامل کنید …

چطور به خود اجازه می‌دهید بسیار راحت بر عقیده و باور دیگران بتازید و دم از آزادی بیان و پذیرش مخالف بزنید؟ این حسینی که امروز مردم ایران برای غم او اشک می‌ریزند نه از جمهوری اسلامی است، نه از ۴۰ سال گذشته آمده است؛ این عزای حسین (ع) قرن‌هاست مورد حمله و هجمه قرار گرفته و تاکنون باقی مانده پس گمان نبرید با دو هشتگ بدون عقل و منطق می‌توانید امام حسین (ع) را از این ملت بگیرید؛ این نکته هم در خفای خود زمزمه کنید که شور حسین (ع) و عزای او هر سال پرشورتر از سال قبل است تا وعده الهی، ظهور منجی عالم بشریت، محقق گردد که تمام عالم ایشان را به نام حسین (ع) خواهد شناخت!

باید سوال کرد چرا از حسین (ع) و پرچم سیاه اباعبدالله (ع)  این میزان هراس دارند؟ این به اصطلاح براندازان و معاندین دین خدا می‌دانند مکتب حسین (ع) چه کسانی را تربیت کرده و  خواهد کرد! آنها می‌دانند ملت ایران با همین مکتب حسین (ع) امروز به چنین عزت و اقتداری رسیده است؛ آنها می‌دانند مکتب حسین (ع) سردار سلیمانی‌ها تربیت می‌کند؛ پس باید بترسند و از این ترس بمیرند!

 

انتهای پیام/*